• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Книга
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

Frankfurter Buchmesse: зробити книги сексуальнішими

12.11.2025

Прочитать

Книга як подорож: в Українському Домі – книжковий фестиваль «Фундамент: історії про культуру»

18.10.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 10 книжок, які зроблять умнішими

18.07.2025

Прочитать

«Книжковий арсенал»: голоси жінок у сучасній українській літературі

26.05.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 12 книжкових новинок холодної весни

15.05.2025

Стиль

Прочитать

Школа Ла Камбр: транс-формації

09.10.2025

Прочитать

Божевільні виставки: паризькі храми моди та їхні господарі

04.09.2025

Прочитать

Спека у Парижі: Девід Гокні, Нікі де Сен-Фаль і Dolce&Gabbana

27.08.2025

Прочитать

Еames Lounge Chair: гроші та емоції

11.08.2025

Прочитать

«BUDZIRKA»: креативний кластер, елегантні рішення

23.05.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • Книга
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • Книга
  • Екран
  • Про нас

In Арт, Тиждень

АртТиждень

1.9K Просмотров 27.06.2019

АртТиждень Pin It

Поп-арт у жіночому виконанні, автопортрет з ластівкою, досвід «життя разом», харківська школа фотографії та понівечені полотна – Марина Полякова розповідає про найцікавіші виставки Києва.

Triptych: Global Arts Workshop (Андріївський узвіз, 34)

Дарина Микитюк називає поп-арт часткою себе, вона так бачить світ. В мистецтві головним Дарина вважає відчуття та емоції, а саме поп-арт загострив (хоч і примітизував) емоційну сторону мистецтва: це неон, рок-н-рол, зірки, яскрава реклама, захват від своєї молодості, своїх необмежених бажань. Цікаво, що за освітою Дарина маркетолог, – і що може бути кращого для співця поп-арту, ніж захопленість брендуванням життя? У роботах Микитюк складні динамічні композиції, лаконічні кольори, які вона буквально зіштовхує на площині. Її цікавить гендер – як сконструйований об’єкт, у якому зустрічаються соціум з психікою. Нещодавно галерея проводила виставку ще однієї вітчизняної прихильниці поп-арту, Pazza Pennello, і зараз ми маємо нагоду порівняти відтінки рефлексії молодих художниць на стиль, який вибухнув 70 років тому.

Я Галерея (вул. Хорива, 49 в)

Середньовічним арт-критикам було просто: якщо художник зобразив ластівку, птаха, який несе на крилах весну, значить, він натякає на воскресіння, повернення з мертвого на живе. Зараз над таким підходом тільки посміються, але ж ось вам – центральною роботою виставки став автопортрет Макова з ластівкою. Людина, що повернулася до глядача беззахисною потилицею, сама є глядачем – дивиться на умовне графічне місто. Зображення людини для Макова рідкість, а от урбаністичні фантазії, ландшафтні варіації, карти, плани – його стихія, розмова про те, що є, і те, що (не)буде. Так, ну а ластівка? Здається, вона все ж таки виступає символом – можливості майбутнього. Й сонце сходить над сірим містом, яке радше нагадує лінію протитанкової оборони.

The Naked Room (вул. Рейтарська, 21)

Молоді художники та арт-менеджери, що вивчилися у Кyiv Аcademy of Мedia Аrts, презентують свої «дипломні роботи», і «жити разом» тут можна розширити до «існувати поруч». Галерея The Naked Room виступила не просто площадкою для експозиції, вона сама – місце її знаходження, внутрішнє облаштування (або, скажімо так, його відсутність – голі стіни), флер молодості та експерименту – стала предметом дослідження. Немало робіт присвячено будинку як конструкту, родині, місцю проживання людини. Наступне нашарування, а їх у проекті багато, це відношення між окремими особистостями, що тягнуться одна до одної та колють одна одну своїми голками.

PinchukArtCentre (вул. Велика Васильківська/Басейна, 1/3-2)

Куратори Дослідницької платформи PinchukArtCentre розбили велику тему на дві окремі виставки. «Перетинаючи межу» – розповідь про харківську школу фотографії (хтось стверджує, що це яркий феномен, а хтось заперечує, що її не було як цільного явища). Тут ми побачимо роботи Андрія Авдєєнко, Сергія Браткова, Олега Мальованого, Міши Педана та інших. Друга частина є персональною виставкою Бориса Михайлова, що вийшов з харківської школи. Почавши як документальний фотограф, він переконливо  проявив себе на полі концептуалізму та перформансу: балансуючи на межі «пристойного», і це стосується не тільки оголеної натури, а й взагалі авторського ракурсу.

P.art.com (вул. Рейтарська, 2)

Наостанок – не анонс, а пост-відгук на коротку виставку робіт Ірини Шикури. Виставка ретроспективна, до неї увійшли полотна за декілька років, які демонструють творчу еволюцію Шикури. Слово «розсікаючи» у назві виставки (попри алюзії на Трієра) треба розуміти буквально – авторка ріже полотна, залишаючи у них рвані рани. Дірки й гострий ніж метафорично розкривають процес художнього пошуку: захват від ідеї, наполеглива праця, розчарування від результату, відчай… Те саме творче невдоволення, про яке знає кожен митець: Шикура робить його конструктивним прийомом, ключем до експозиції.

АртТижденьБорис МихайловПавел Маков
Share

Читайте также

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Предыдущий пост

Левый берег: Забор.Film.UA

In Арт

Левый берег: Забор.Film.UA

Просмотр

Следующий пост

Мы тут, внутри

In Тиждень

Мы тут, внутри

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: