• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • 111 слів
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

Ірина Белан. «Граппіг. Kumedno»

29.03.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок для теплої весни

26.02.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок на Новий рік

22.12.2024

Прочитать

Передзамовляй це: 6 книжкових новинок бентежної зими

27.11.2024

Прочитать

Передзамовляй це: 6 нових книжок, що прикрасять осінь

28.09.2024

Стиль

Прочитать

PAD Paris 2025: п’ятірка найкращих стендів

05.05.2025

Прочитать

Ярмарок дизайну Collectible – 2025: вічне та ефемерне

22.04.2025

Прочитать

«Бруталіст» і Бреєр

11.04.2025

Прочитать

TEFAF Maastricht 2025: абсолютно суб’єктивний рейтинг

02.04.2025

Прочитать

Navy Chair 1006: нічого зайвого, нічого для краси

18.03.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

In 111 слів

«Тіні забутих предків. Графічні історії»: графічні історії, графічна журналістика

2.4K Просмотров 24.03.2016

«Тіні забутих предків. Графічні історії»: графічні історії, графічна журналістика Pin It

Тот нечастый случай, когда говоря про книгу, мы ставим рубрику «Смотреть».


Клуб Pictoric и арт-критик Борис Филоненко сделали комикс «Тіні забутих предків. Графічні історії». Графические истории про то, как создавался культовый фильм – от начала и до конца. От Коцюбинского, который отправился в Карпаты писать повесть, до приключений съемочной группы в тех же Карпатах полсотни лет спустя, и еще дальше – до «реакции гуцулов на съемки» и премьеры фильма в кинотеатре «Украина». Это одновременно «устная история» – серьезное направление в современных исторических штудиях, серия интервью о культовом событии, слишком многое определившем в украинской культуре второй половины ХХ века, это графический роман, где все  интервью становятся комментариями к картинкам.

Без имени-3

Борис Филоненко: …Наш проект із Pictoric – це щось на кшталт комікс-журналістики, адже є робота із пам’яттю. Тобто фіксація не самої реальності, а реакції на неї. Ми долучаємо документальні речі, але посилання на них – мінімальні. В цьому контексті можна пригадати «Мауса» Арта Шпігельмана, «Палестину» Джо Сакко, «Персиполіс» Мажан Сатрапі. Оскільки є дуже мало точного фактажу, ми будемо давати ці маленькі спогади і документи, з яких можна скласти якусь картинку. Тому більшою мірою це робота уяви читача, глядача. Як говорив Скотт Макклауд: «Комікс – це лабораторія, яка має збудити вашу власну уяву».

анонсдивитисячитати
Share

Читайте также

Просмотр

Как лекарство

Просмотр

Разноцветные ярмарки

Просмотр

Все о Джульетте

Просмотр

Спагеті для Труффальдіно

Просмотр

Город с большой буквы и Бессмертие на определенное время

Просмотр

Покупці на гачку

Просмотр

Киевские площади

Просмотр

Зачем нам архитектура и как ее понимать

Предыдущий пост

Площадка для творчества

In Місто

Площадка для творчества

Просмотр

Следующий пост

«Санитар с Институтской»

In Місто

«Санитар с Институтской»

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: