• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • 111 слів
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

«Книжковий арсенал»: голоси жінок у сучасній українській літературі

26.05.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 12 книжкових новинок холодної весни

15.05.2025

Прочитать

Ірина Белан. «Граппіг. Kumedno»

29.03.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок для теплої весни

26.02.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок на Новий рік

22.12.2024

Стиль

Прочитать

«BUDZIRKA»: креативний кластер, елегантні рішення

23.05.2025

Прочитать

PAD Paris 2025: п’ятірка найкращих стендів

05.05.2025

Прочитать

Ярмарок дизайну Collectible – 2025: вічне та ефемерне

22.04.2025

Прочитать

«Бруталіст» і Бреєр

11.04.2025

Прочитать

TEFAF Maastricht 2025: абсолютно суб’єктивний рейтинг

02.04.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

In Арт, Тиждень

АртТиждень

667 Просмотров 14.08.2022

АртТиждень Pin It

Графіка «нащадків» Якутовича, українське мистецтво вогню, солдатики з Харкова та застілля, скасоване війною – Марина Полякова розповідає про найцікавіші виставки тижня. Про виставку живопису Ігоря Прокоф’єва «Зупинка “Буча”» у Триптих Арт читайте окремий матеріал у найближчі дні.

Центральний будинок художника (вул. Січових Стрільців, 1-5)

У ЦБХ одночасно відкрилися два проєкти: ХІ Всеукраїнська художня виставка-конкурс імені Георгія Якутовича (графічні твори) та виставка «Сучасне мистецтво вогню України» (кераміка, метал, скло, ювелірні вироби). Перший проєкт представляє роботи у різних видах та напрямках графічного мистецтва, є серед них і найсучасніші, актуальні, зроблені в останні місяці. Представлені твори Павла Макова, В’ячеслава Снісаренка, Оксани Стратійчук, Леонори Якимащенко, Марини Ващенко, Інни Пантелемонової, Маріанни Маслової, Павла Макєдонського, Сергія Гулєвича та інших майстрів.

В експозиції «Мистецтва вогню» майже дві сотні робіт сотні художників з різних міст України – зі зрозумілих причин менше, ніж на попередніх виставках. Основні напрямки: ювелірне мистецтво,  декоративні посудини, інтер’єрні станкові декоративні композиції, об’ємно-просторова пластика, артоб’єкти. В рамках виставки показані ретроспекції відомих художників: Оксани Грудзинської, Олександра Бородая, Володимира Прядка, Олександра Олійника, Таміли Московки.

Музей Ханенків (вул. Терещенківська, 15-17)

З початку вторгнення музей стоїть пустий, бо експонати довелося прибрати й сховати. Але, чесно кажучи, дім Ханенків і не такі події бачив, пережив Першу світову, Громадянську, більшовицьку навалу, а потім Другу світову та окупацію Києва. Тож він буде не боятися, а брати посильну участь в освітленні реалій, вирішив колектив музею. Розпочинає ряд проєктів сучасних українських митців виставка робіт харків’янина Олега Калашніка (на головному фото): солдатики живописні, солдатики скульптурні, вкрита солдатами земна куля – автор препарує мілітарність через майже дитячий наїв. Його виставка з солдатиками відкрилась у Харкові напередодні 24 лютого (і потім ховалася в укритті разом із містянами), а тепер прибула до Києва – роботи Олега розмістилися в пустотах азійської музейної експозиції, там де раніше були виставлені ритуальні предмети та елементи зброї. «Мілітаризм та героїзм – теми, що нерідко фігурують у мистецтві Азії. Солдатики Калашніка, розташовані на місцях цих речей, вступають у невидимий діалог із слідами перебування музейних експонатів», – говорять організатори. Частиною проєкту стала інтелектуальна бесіда Сергія Жадана та Євгенія Стасіневича.

Я Галерея (вул. Хорива, 49 в)

Юрій Денисенков в останні роки працював із сімейним архівом, через фотографії досліджував механізми пам’яті. Одним із головних сюжетів домашніх світлин було застілля – збір родичів за великим столом, ритуал, який унаочнює внутрішні зв’язки сім’ї. З початком війни дискурс, що охоплює теми домівки, сім’ї, родинних архівів набув небувалої гостроти. Експозиція, за задумом Юрія, поділена на дві частини: застілля та вторгнення, і друге анулювало перше, хаос знищив святість ритуалу. Автор розповідає: «Зрозумілий, впізнаваний порядок переривається грубістю невідомих донедавна обставин. Зображення знищуються, вигорають, стираються, подібно людським спогадам та життям. Пам’ять виштовхує уривки минулого щастя, як примарну надію. Колір іржі й вугілля заповнює простір, а ясність губиться під натиском нової реальності. Умовою її становлення є безапеляційне буквальне знищення ландшафту історії, в якому мозаїка спогадів розкидана у часі. Крихкість цього ландшафту підкреслена і матеріалами, використаними у проєкті: склеєний папір, вугілля».

АртТижденьБудинок художникаМузей ХаненківЯ Галерея
Share

Читайте также

Просмотр

Музичний тиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Предыдущий пост

Поезія воєнної доби: «Історія…

In 111 слів

Поезія воєнної доби: «Історія знову пишеться втраченим поколінням»

Просмотр

Следующий пост

Музичний Тиждень

In Тиждень

Музичний Тиждень

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: