• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • 111 слів
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

«Книжковий арсенал»: голоси жінок у сучасній українській літературі

26.05.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 12 книжкових новинок холодної весни

15.05.2025

Прочитать

Ірина Белан. «Граппіг. Kumedno»

29.03.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок для теплої весни

26.02.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок на Новий рік

22.12.2024

Стиль

Прочитать

«BUDZIRKA»: креативний кластер, елегантні рішення

23.05.2025

Прочитать

PAD Paris 2025: п’ятірка найкращих стендів

05.05.2025

Прочитать

Ярмарок дизайну Collectible – 2025: вічне та ефемерне

22.04.2025

Прочитать

«Бруталіст» і Бреєр

11.04.2025

Прочитать

TEFAF Maastricht 2025: абсолютно суб’єктивний рейтинг

02.04.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

In Місто

Дослідження великих ідей

1.7K Просмотров 09.04.2017

Дослідження великих ідей Pin It

«Від хорошого до величного» не просто бестселер – навiть бізнесмени вважають її видатним творінням. The New York Times називає Коллінза «гуру»,  його книга перекладна 35 мовами, продано більше чотирьох мільйонів екземплярів. Важливо було б перекласти цю книгу і десять років тому; але найголовніше, що це все ж таки було зроблено.

З історії написання: п’ять років на базі Університету Колорадо Коллінз разом з командою помічників досліджував дані близько півтори тисячі американських компаній, взятих з середини 1960-х. Шукали тих, хто спочатку довго йшов врівень з ринком або гірше ринку, а потім зумів зробити ривок і протягом 15 років показував стабільний суперуспішний результат. Виявили 11 таких компаній. Це не були гіганти, але вони мали задатки, щоб стати їми. Розібравшись, як саме діяли ці одинадцять «нових величних» в останні 30 років до кінця 90-х, і зіставивши їх стратегії зі стратегіями інших учасників ринку (теж бажали зробити прорив, але не зуміли), Коллінз і сформулював свої 8 ключових ідей. Як вони звучать?

Вихід в кінці квітня, можна оформити попереднє замовлення замовлення

Джим Коллінз. Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні. Пер. з англ. Оксана Савчин. — К. : Наш формат, 2017.

_________________________________________________________

Позачасова «фізика»
«Від хорошого до величного» 

Щойно я завершив презентацію дослідження на конференції керівників інтернет-компаній, хтось із зали підняв руку: «Чи будуть ваші концепції актуальними в умовах нової економіки? Чи не варто нам відкинути всі старі теорії і почати з нуля?». Цілком слушне запитання, зважаючи на те, що ми живемо у час драматичних змін. Це питання я чую так часто, що хотілося б швидше покінчити з ним до того, як ми зануримось у саме дослідження.

Звичайно світ змінюється, і так буде завжди. Проте це зовсім не означає, що ми повинні припинити пошуки вічних принципів. Подивімося на це так: хоча практика в галузі інженерії постійно змінюється і розвивається, закони фізики залишаються незмінними. Мені хотілося б сприймати нашу роботу як пошук вічних принципів — постійну «фізику» величних організацій, — що завжди залишатимуться актуальними незалежно від того, наскільки зміниться світ навколо. Так, деталі їхнього розвитку будуть інакшими (як і в роботі інженерів), але постійні закони організованої людської діяльності (як і закони фізики) зали- шаться такими ж.

Насправді у діяльності в умовах нової економіки немає нічого особливого. Невже ті, хто став свідком винайдення електричного струму, телефону, автомобіля, радіо чи транзистора, менше відчували себе учасниками нового економічного процесу, ніж ми сьогодні? І на кожній стадії нової економіки найкращі керівники дисципліновано й послідовно дотримувалися базових принципів.

Дехто може зауважити, що зараз масштаби і швидкість змін набагато більші, ніж раніше. Можливо. Хай навіть так, проте деякі з досліджуваних нами компаній зіткнулися з такими змінами, що могли б позмагатися з будь-якими темпами перетво- рень у новій економіці. Так на початку 80-х років уся банківська система була повністю змінена за три роки у зв’язку зі скасуванням державного регулювання. Без сумніву це була абсолютно нова економіка для банківської системи! І все-таки компанія «Веллс Фарґо» використала всі принципи, що співвідносяться з основними положеннями нашого дослідження, щоб досягти високих результатів просто-таки посеред виру змін.

Коли ви поринете в читання наступних розділів, пам’ятайте одну річ. Ця книжка — не про стару економіку. І не про нову економіку. І навіть не про описані компанії і не про бізнес як такий. Зрештою ця книжка про одну-єдину річ: про незмінні принципи переходу від хорошого до величного. Вона про те, як хорошу компанію перетворити на таку, що показувала б стабільно високі результати. У будь-якому розумінні слова «результати».

Можливо, це прозвучить дивно, але я не вважаю цю книжку дослідженням бізнесу чи бізнес-літературою. Це визначення факторів, що допомагають створювати великі організації будь-якого типу. Мені цікаво зрозуміти основні відмінності між величним і хорошим, добірним і посереднім. Корпорації (відкриті акціонерні товариства), що стали об’єктом цього дослідження, є для мене лише засобом зазирнути всередину чорної скриньки. Я обрав саме їх, бо загальновідомі корпорації, на відміну від інших типів організацій, мають дві вагомі переваги: узгодженість у визначенні їхніх результатів (що дає нам змогу виокремити конкретні об’єкти для розгляду) і велику кількість доступних даних.

Твердження про те, що хороше — ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети — величними газетами. Хороші церкви — величними церквами. Хороші урядові організації — величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями.

Тож запрошую вас поринути разом зі мною в інтелектуальну пригоду, щоб з’ясувати, що ж робить хороше величним. Закли- каю вас до критичного аналізу всього прочитаного. Як казав один із моїх улюблених професорів: «Найкращі студенти — ті, які ніколи повністю не довіряють своєму викладачеві». Цілком слушно. Однак він говорив і таке: «Не можна відкидати факти лише тому, що тобі не подобається те, про що вони свідчать». Я пропоную вам вдумливо вивчити, а не просто прийняти на віру все написане. Ви — судді і присяжні. Нехай факти говорять самі за себе.

анонсглавы по субботамчитати
Share

Читайте также

Просмотр

Демократія чи постправда?

Просмотр

Драма-комедия-триллер

Просмотр

Селфи в музее

Просмотр

«Между войной и миром — всего одна поездка на метро»

Просмотр

В кино, в книге, в жизни

Просмотр

Девушка в поезде/The Girl on the Train

Просмотр

Хлеба и зрелищ

Просмотр

Чи може вчений змінити світ?

Предыдущий пост

Життя слів

In Місто

Життя слів

Просмотр

Следующий пост

Ван Гог путешествует

In 111 слів

Ван Гог путешествует

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: