Аліса Ложкіна разом з Костянтином Акіншою представляє виставку постмайданного українського мистецтва, що відкрилася у віденській галереї Semperdepot за підтримки Українського Інституту та ZenkoFoundation. В експозиції здебільшого т.зв. «покоління рейву», 40-річні, які зараз у ролі «молодих». Отже від фотографії і mockumentary (Олександр Чекменьов, Олена Субач та ін.) до «концептуалістів-активістів» і умоглядно красномовного Кадана.
«Між вогнем і вогнем» — масштабна презентація українського мистецтва в Австрії. Назвою виставки стала цитата з німецькомовного перекладу збірки творів Вільяма Блейка. Вона також пов’язана зі знаменитими блейківськими «Піснями невинності та досвіду». Ці твори було написано за часів Французької революції, яка також принесла багато сподівань і розчарувань. Символіка вогню в поезі ї Блейка інспірована містичними ідеями Якоба Беме, де вогонь є одним із потужних, але неоднозначних елементів творіння. Сучасна Україна, як її побачили молоді художники, буквально опиняється поміж вогнями. Вогонь є одним із головних символів масових зіткнень під час Майдану. У широкому сенсі це метафора всіх численних катастроф, що з ними стикається Україна за останні сто років. «Україна в огні» — назва відомого сценарію про Другу світову війну видатного радянського українського режисера Олександра Довженка.
Жах революції та війни, політична й економічна нестабільність у країні змішуються з тривогами і невизначеностями сучасного світу загалом. У вузькому просторі між усіма турбулентностями й викликами розквітає територія ново ї свободи. За останні п’ять років Київ перетворився на одну зі світових столиць рейв-руху. Танцювальна культура стає протиотрутою від глибоко ї травми й політичного абсурду. Втеча до індивідуального фантазматичного досвіду стає новою формою активізму. Парадокс молодого українського мистецтва полягає в тому, що воно поєднує в собі дух рейву з дуже політичними сенсами. Художники експериментують в усіх медіа — фото, відео, інсталяці ї, а також переглядають спадщину традиції живопису соціалістичного реалізму. Їхні роботи є критичними й відображають потужний імпульс існування в контексті постійної турбулентності та змін.