Монтажний фільм, створений на основі 40 000 метрів хроніки 1917-1922 рр., що об’єднав в одному творі унікальні кадри Києва і Одеси початку XX століття за участі діячів української революції. Стрічку в стилістиці розробленої Есфір Шуб конструктивістської системи «монтажу фактів» в останній рік свого перебування в Києві створив Леонід Могилевський, більше знаний як Леонід Моґі. У 1920-х він разом із Довженком був ініціатором створення першої кінотеки українських фільмів, наприкінці 1920-х років емігрував до Франції, під час Другої світової війни – до США, після знову повернувся до Європи – знімав у Франції й Італії. Доробок режисера, створений до еміграції, донедавна вважався втраченим. Пізніші фільми Леоніда Моґі «Париж уночі» (1943) та «Аравійська операція» (1944) Квентін Тарантіно згадує серед стрічок, які надихали його на створення «Безславних виродків» (2009). Ці картини він ставить в один ряд із роботами Жана Ренуара та Фріца Ланґa.
У «Документи епохи» увійшли рідкісні кадри за участі діячів української революції. Вокзалом Києва незадовго до свого вбивства крокує командувач німецьких військ Герман фон Ейхгорн, гетьман Павло Скоропадський накриває щедрий стіл для своїх союзників, Володимир Винниченко та Симон Петлюра мерзнуть на січневому морозі біля Софіївського Собору, загони Міхаїла Муравйова проходять Києвом, Християн Раковський вітає солдат Червоної армії в Харкові, з трибуни виступає нарком освіти та патрон українізації 1920-х Микола Скрипник та багато інших кінодокументів.
- Що: Документи епохи / 1928 / ВУФКУ / 67 хв.
Автор-монтажер: Леонід Могилевський
Співавтор: Я. Габович
Помічники: П. Коломойцев, А. Леводарова, А. Нісензон - Музикальний супровод: «Сон Сови, клавішні – Кирило Цуканов, віолончель – Євгенія Смолянінова, саксофон – Михайло Сарана
- Де: Довженко-Центр, вул.Васильківська, 1
- Коли: 6 грудня, 0 19.00
Текст: Ольга Жук, Довженко-Центр