Від Брамса до Пелевіна

28795230_1878745615469886_118142292476297216_n-650x379

В Національній філармонії відбудеться сольний концерт Антонія Баришевського.

Що об’єднує Брамса, Бартока, Лігеті, Стравінського, Олександра Скрябіна, Лілі Буланже і нашого сучасника Святослава Луньова? Щонайменше, концерт Антонія Баришевського, лауреата Міжнародного конкурсу ім. Рубінштейна. Ідея в тому, щоб представити певний «фрагмент» музичної історії і постмодерні коментарі до неї. Принцип коментаря лежить в основі фортепіанного циклу Луньова «Мардонги» (алюзія до псевдонаукового стебу міфотворця Віктора Пєлєвіна про духовний труп всередині нас).
«Програма вибудувана на діалозі, зіткненні поколінь, різних естетик. – коментує Баришевський. – Це, з одного боку, пізній романтизм (опус 116 Брамса), модерн (Барток та його послідовник Лігеті, рання творчість Стравінського), а з іншого – те, що існувало на межі цих речей (останній фортепіанний опус Скрябіна, салонно-декадентські п’єси Лілі Буланже) та поза межею (постмодерні коментарі Луньова).

Текст: Олеся Найдюк

Програма:
Й.Брамс – Фантазії, тв.116
С.Луньов – Три п’єси із фортепіанного циклу «Мардонги»
Д.Лігеті – Три етюди
Б.Барток – Три етюди, тв.18
Л.Буланже – Три п’єси (Trois Morceaux)
О.Скрябін – Прелюдії, тв.74, Поема «До полум’я», тв.22
І.Стравінський – Танго, Piano-Rag-music,
Три фрагменти із балету «Петрушка»

  • Що: Концерт фортепіанної музики
  • Коли: 11 березня, 19.00
  • Де: Національна філармонія України, Володимирський узвіз, 2

 

Интересное