• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Книга
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

Frankfurter Buchmesse: зробити книги сексуальнішими

12.11.2025

Прочитать

Книга як подорож: в Українському Домі – книжковий фестиваль «Фундамент: історії про культуру»

18.10.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 10 книжок, які зроблять умнішими

18.07.2025

Прочитать

«Книжковий арсенал»: голоси жінок у сучасній українській літературі

26.05.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 12 книжкових новинок холодної весни

15.05.2025

Стиль

Прочитать

Школа Ла Камбр: транс-формації

09.10.2025

Прочитать

Божевільні виставки: паризькі храми моди та їхні господарі

04.09.2025

Прочитать

Спека у Парижі: Девід Гокні, Нікі де Сен-Фаль і Dolce&Gabbana

27.08.2025

Прочитать

Еames Lounge Chair: гроші та емоції

11.08.2025

Прочитать

«BUDZIRKA»: креативний кластер, елегантні рішення

23.05.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • Книга
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • Книга
  • Екран
  • Про нас

In Книга

Київський авангард 1960-х

2.9K Просмотров 10.03.2016

Київський авангард 1960-х Pin It

Під такою назвою відбувся сольний концерт піаніста Євгена Громова у Національному художньому музеї. Його ідея – презентувати школу композитора Бориса Лятошинського, представники якої в 1960-і сформували групу «Київський авангард».
Громов представив музичну історію як декілька взаємопов’язаних сюжетів – культурних, життєвих. Тому у програмі, крім імен київських композиторів, – Ігор Стравінський, без якого українські музичні 60-і були б інакшими. Тому концерт присвячено пам’яті дружин шістдесятників, чиї імена досі були в тіні, хоча як Галина Мокрієва для Ігоря Блажкова, так і Лариса Бондаренко для Валентина Сильвестрова (обидві – музикознавиці) були більше, ніж дружинами.
Програму починав і закінчував Сильвестров: «ранній» і «пізній». Різниця стилістик «Тріади» і «Вісника» – колосальна. Немов два автори. Коротше, ще один сюжет.

Олеся Найдюк

 

Коментар

Євген Громов: Коли Саша Андрусик з агенції «Ухо» запропонувала мені взяти участь у музичному проекті до закриття виставки картин українських шістдесятників, що експонувалась у Національному художньому музеї України, я радо погодився. Почав розмірковувати над програмою власного сольного концерту та ще однієї камерної програми, яка планувалась нами як музична прогулянка залами експозиції.
Врешті-решт вирішив зупинитися на музиці групи «Київський авангард» (школа Бориса Лятошинського) та присвятити цей вечір пам’яті трьох знаних українських музикознавиць: Галини Мокрієвої (80-річчя народження), Лариси Бондаренко (10-ліття смерті) та Ніни Шурової, що пішла від нас у січні цього року.
В програмі переважали твори-посвяти натхненницям та бойовим подругам буремної молодості представлених у програмі авторів: Віталія Годзяцького, Леоніда Грабовського, Володимира Губи, Володимира Загорцева, Валентина Сильвестрова, а також Стравінського і Лятошинського, що були кумирами молодих київських митців та музикознавиць.
Попри те, що музика концерту була створена із застосуванням найновітніших на той час технік та методів композиції, максимально структурована в своїй основі та деталях, поетичний її зміст виявив велику амплітуду лірично-драматичних настроїв та коливань, що притаманні саме українській музиці в найкращих її зразках, що й досі мало відомі широкій публіці.

Олеся Найдюкслухати
Share

1

Читайте также

Просмотр

Музичний тиждень

Просмотр

Гість із минулого

Просмотр

Вивчаючи минуле – дізнаватися про сучасність

Просмотр

До начала сезона

Просмотр

Украина – work in progress

Просмотр

Гра з Бахом і проти Баха

Просмотр

«Нове» Валентина Сильвестрова

Просмотр

Вірші Забужко і Костенко стали музикою

Предыдущий пост

"Парижская коммуна" и расцвет…

In Місто

"Парижская коммуна" и расцвет киевского Сохо

Просмотр

Следующий пост

КЭРОЛ / CAROL

In Книга

КЭРОЛ / CAROL

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: