• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • 111 слів
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

Ірина Белан. «Граппіг. Kumedno»

29.03.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок для теплої весни

26.02.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок на Новий рік

22.12.2024

Прочитать

Передзамовляй це: 6 книжкових новинок бентежної зими

27.11.2024

Прочитать

Передзамовляй це: 6 нових книжок, що прикрасять осінь

28.09.2024

Стиль

Прочитать

PAD Paris 2025: п’ятірка найкращих стендів

05.05.2025

Прочитать

Ярмарок дизайну Collectible – 2025: вічне та ефемерне

22.04.2025

Прочитать

«Бруталіст» і Бреєр

11.04.2025

Прочитать

TEFAF Maastricht 2025: абсолютно суб’єктивний рейтинг

02.04.2025

Прочитать

Navy Chair 1006: нічого зайвого, нічого для краси

18.03.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

In Арт, Тиждень

АртТиждень

968 Просмотров 06.11.2020

АртТиждень Pin It

Неевклідова геометрія вчителя й учня, Київ-лего та (напів)світська жіночка у погоні за почуттями – Марина Полякова рекомендує найкращі виставки Києва.

 

Imagine Point (Голосіївський пр., 86/1)

Галерея продовжує кураторський проєкт Олексія Малих, в якому кожна виставка стає діалогом двох художників. Якщо на попередніх виставках Малих «дружив» художників, які раніше не перетиналися, то поточна, DVI LINII, – інша. Володимир Вініченко, музикант, спортсмен і успішний бізнесмен, котрий тільки нещодавно почав працювати у живописі, є учнем Анатолія Тертичного, визнаного майстра абстракції та наближеного до неї фігуративу. Саме зустріч з Тертичним, який поєднує творчість з педагогічною діяльністю, що досить нелегко, дала Володимиру Вініченку потужний поштовх для самореалізації. Отже, виставка ця – про учителя й учня, про школу, про вміння передати не тільки професійні навички, а взагалі надихнути, наснажити, окрилити. Дві паралелі, два окремих життєвих і творчих шляхи перетнулися – ось така неевклідова геометрія. При цьому Вініченко не мімікрував під Тертичного, не став тінню вчителя, він має свій почерк. Задум куратора демонструє нам єдність і окремість художників, їхні індивідуальні голоси, які використовують однакові живописні «морфеми»: лінії, плями, фактури, – але складають із них кожен свою оригінальну розповідь.

 

Barvy (вул. Мечникова, 3)

Якщо ви не бачили одну з попередніх виставок під кураторством Малих – «міський» тандем Олександра Богомаза та Олесі Джураєвої, можна познайомитися з богомазівською версією Києва в залі ресторана Barvy. Комусь вона не сподобається: сірі багатоповерхівки, двори-квадрати, залізні гірки та «рукоходи» для суворих дітей, стежки, протоптані мешканцями всупереч маршрутам, що заплановані комунальниками… Хтось скаже, що це якесь гетто. Але, насправді-то, художник впіймав актуальне обличчя Києва, який розрісся завдяки сірій плановій забудові – конструктивізму для бідних, – і навколо якого сьогодні з’являються нові «гетто», хіба що більш кольорові. В роботах Богомаза немає туги, трагедії. Завдяки «дитячій» спрощеній стилістиці Київ стає декоративним, по-своєму затишним, перетворюється на кубики-лего для наївного велетня. Виставка триватиме до початку грудня.

 

Mironova Foundation (пров. Лаврський, 9)

Ще один дует художників Ніна Мурашкіна (живопис, кераміка) та Володимир Сай (скульптура), і внутрішні зв’язки тут тонкі та грайливі. Роботи Ніни Мурашкіної – це відв’язний еротичний кітч, настояний на грубуватій чуттєвості XVIII століття. Взагалі анонс виставки і сама художниця так багато говорять про чуттєвість та почуття, що, здається, ми блукаємо стежками романів Джейн Остін… тільки атмосфера надто куртуазна, надто оксамитова, а предметів одягу якось замало. Головна героїня – ось вона, на тондо, ці овали та кола впізнаваний формат Мурашкіної, – (напів)світська жіночка у перуці та панталонах. Вона палає різноманітними почуттями й сама в них вірить. Зовсім по-іншому, але теж про почуття висловлюється Володимир Сай. Жіночі торси з алюзіями на античність розповідають про генезу європейської чуттєвості, про ті часи, коли у поривах душі й тіла ще не навчилися бачити щось непристойне.

 

АртТижденьОлександр Богомаз
Share

Читайте также

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Предыдущий пост

Новое место: Чебурек &…

In 111 слів

Новое место: Чебурек & more

Просмотр

Следующий пост

Перевернуть игру

In 111 слів

Перевернуть игру

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: