• Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • 111 слів
  • Екран
  • Сцена
  • Стиль
  • Про нас

111 слов

Прочитать

«Книжковий арсенал»: голоси жінок у сучасній українській літературі

26.05.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 12 книжкових новинок холодної весни

15.05.2025

Прочитать

Ірина Белан. «Граппіг. Kumedno»

29.03.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок для теплої весни

26.02.2025

Прочитать

Передзамовляй це: 9 книжок на Новий рік

22.12.2024

Стиль

Прочитать

«BUDZIRKA»: креативний кластер, елегантні рішення

23.05.2025

Прочитать

PAD Paris 2025: п’ятірка найкращих стендів

05.05.2025

Прочитать

Ярмарок дизайну Collectible – 2025: вічне та ефемерне

22.04.2025

Прочитать

«Бруталіст» і Бреєр

11.04.2025

Прочитать

TEFAF Maastricht 2025: абсолютно суб’єктивний рейтинг

02.04.2025

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

inший Kyiv

  • Місто
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111 слів
  • Екран
  • Про нас

In Арт, Тиждень

АртТиждень

1K Просмотров 17.09.2021

АртТиждень Pin It

Культурні коди Сходу України, анатомія цнотливості, українсько-британський наїв, жінки у чоловічій професії та «Хвостосховище» – Марина Полякова розповідає про найкращі виставки Києва.

Інститут проблем сучасного мистецтва (вул. Євгена Коновальця, 18 д)

«Тонка червона лінія» – інноваційна виставка сучасного мистецтва з елементами доданої реальності: піднесіть смартфон, і картини «оживають», їхні герої розмовляють, розповідають свої історії. В експозиції твори українських митців, вихідців з Донеччини та Луганщини, серед яких Петро Антип, Сергій Захаров, Лєна Клочко, Денис Адушкін, Дмитро Коломойцева, Алан Майер, творчий дует Сергія Друзяки і Сергія Літвінова. Окрім того, представлені інсталяції дизайнера Сергія Коптєва та художника Антона Логова, а також та скульптура Миколи Бірючинського. Всі ці митці так чи інакше займаються трансформацією та дослідженням менталітету Сходу України, впливають на місцеві культурні коди. Після Києва виставка поїде до Бахмута, а потім у бельгійський Брюгге на Ukrainian Art Week.

Шоколадний будинок (вул. Шовковична, 17/2)

Євген Піскунов – теж виходець з Луганщини, випускник і викладач НАОМА. Його урочистий живопис присвячений «контакту»: людини зі Всесвітом, людини з власною історією, яка хіба не є загадкою? Художник каже: «Як саме зародилась цивілізація – та, що слугувала стрімкому розвитку? Наші припущення розвиваються з нашим судженням. Ми мало знаємо про те, що лежить за межами нашого розвитку. … Я в своїй свідомості заглиблююсь в віки та незатьмареним розумом відчуваю незбагненність творінь. Їх багато. Дуже багато древніх каменів несе цей відбиток незбагненності. … Скільки тих, хто мріяв злетіти до зірок, знайти відповіді на одвічні питання?! Я хочу задати їх! Космос незбагненно досконалий, Земля – як одне з його віддзеркалень. Жага пізнавати – ось, що нас вабить».

Триптих Арт (вул. Десятинна, 13)

Минулого року кияни бачили «відв’язний еротичний кітч» Ніни Мурашкіної, 18 вересня відривається її «Алегорія цнотливості». Художниця говорить: «Мене завжди хвилювало, як з’єднати приторно цукрове, мармеладне, кітчеве, але в той же час щире, майже фольклорне, неприховано вульгарне, як погляд спітнілих очей через весь вагон метро, … з чистою і сильною лінією, гармонією кольору і дитячістю сприйняття того, що відбувається». Дійсно, роботи пані Мурашкіної, цікаві вишуканими подробицями, поєднують, здається, несумісне: відвертість, оголені тіла та почуття з наївною візуальністю. У цьому провокаційному зіткненні художниця веде розмову про цнотливість, питаючи – вона є застарілою чи актуальною? Виставка триватиме до 6 жовтня. На головному фото – фрагмент роботи Ніни Мурашкіної.

Я Галерея (вул. Хорива, 49 в)

Виставка «НАЇВНА» створена в рамках проєкту «Вона – художниця: актуальний наїв України та Британії», дослідницької платформи, що відкриває жіночі імена в наївному мистецтві. У 2020 році команда проєкту «Фестиваль наївного мистецтва» працювала з українським наївом в ракурсі дихотомії аматорське/професійне. Цьогорічним завданням стало оприявнення внутрішніх конфліктів площини наївного мистецтва. Спільно з Британсько-українським товариством розшукалися українські та британські художниці-аматорки, чия творчість по-своєму протистоїть академічним і соціальним стереотипам. Наїв обох країн має різну історію, традицію та сучасність. Кожну з 15 учасниць проєкту об’єднує лише бажання бути вільною у своєму мистецтві, й кожна знаходить свій унікальний шлях до цієї мети.

Український Дім (вул. Хрещатик, 2)

«ECHO» – випускний проєкт художників та арт-менеджерів курсу Contemporary Art #KAMA15. Кураторки курсу: Леся Хоменко, Марія Ланько, Ліза Герман та Ольга Балашова. Виставка відбудеться в знаковій історичній будівлі, колишньому музеї Леніна, що наразі звільнена від свого історичного контексту (кажуть куратори, і з ними хочеться посперечатися) і перетворюється на відкритий простір можливостей. Молоді художники шукатимуть відповіді на одвічні питання щодо сутності реальності, апелюючи до альтернативних версій власного ego. З медіумами живопису, фотографії, скульптури, відео і перформансу попрацювали Інга Леві, Даня Шуліпа, Дмитро Ярошевський, Таня Фішманн, Анна Придатко, Віра Мокренко, Вікторія Карева, Дарія Сєрякова, Таня Павлюк, Аліна Кошуба та ін.

Dymchuk Gallery (вул. Ярославська, 21)

Спільно з Австрійським культурним форумом галерея представляє виставку двох знакових фотографок XX століття – Ґерті Дойч та Інґе Морат. Обидві успішно займалися «чоловічою» професією, документальною фотографією, працювали на найважливіші іміджеві ЗМІ: Ґерті Дойч – на англійський журнал Picture Post, а Інґе Морат – на французьку агенцію Magnum. З великої кількості робіт обох фотографок, які знаходяться в архіві австрійської галереї FOTOHOF, куратори відібрали для виставки лише портрети жінок. Їх поєднали попарно – по одній світлині від кожної, – і тепер фотографки ніби вступають в уявний діалог про образ жінки.

 

Voloshyn Gallery (вул. Терещенківська, 13 а)

У персональній виставці Даніїл Ревковський та Андрій Рачинський (кураторка Ксенія Малих) представляють продовження серії «Хвостосховище», перша частина якої, у формі Музею людської цивілізації, була експонована в PinchukArtCentre на початку року. Сьогодні – гілка історії Хвостосховища, що нібито відбувалася в 1937–1944 роках у сучасних межах Кривого Рогу. Виставка розповідає історію інженера «Криворіжсталі», який з невиявлених причин разом з родиною жив у схованці на місці майбутнього хвостосховища. Цей проєкт – про життя у параної, про пошуки відповідних видів активістських практик, що перетворюються на художні об’єкти.

 

Portal 11 (вул. Трьохсвятительська, 11)

«Ізометрія реальності» – виставка київської художниці Наташі Стешенко, котра досліджує питання свідомих людських взаємовідносин та середовища, яке вони формують. Художниця питає –  чому ми не помічаємо, що наш світ ізометричний? «Тому що ми все бачимо в перспективі. Перспектива – це здатність нашого ока до викривлення реальності, сформована в процесі еволюції. Вона допомагає нам орієнтуватися в просторі, визначати розмір і відстань до предметів, що нас оточують. … Ось чому мені подобається ізометрія, вона допомагає зобразити світ більш наближеним до реальності», –  говорить Наташа. Вона закінчила кафедру графіки Київського політеху, працювала розробником ігор та у вебдизайні, так що її око професійно налаштовано не ізометрію, а нам цікаво трошки збити свій «приціл».

Павільон «Джерело» (вул. Б. Хмельницького, 16)

У Києві з’явився новий артпростір! 18 вересня біля закинутого бювету «Джерело», що поруч з Київпроектом, відкривається однойменний павільйон. Непомітна «біла пляма» на тілі міста (з цим концептом тут минулого року працювала архітектора, художниця Дана Косміна) стане інноваційним виставковим майданчиком, який протягом вересня-листопада 2021 року працюватиме у цілодобовому форматі. Кожні два тижні під кураторством групи «Сира нора» (Нікіта Кадан, Дана Косміна, Аліна Клейтман) буде відкриватися нова виставка: «Кров з очей» (18–24 вересня), «Все проти вас» (25 вересня – 9 жовтня), «У праці сконати» (9–23 жовтня), «Осінь бінарності» (23 жовтня – 6 листопада). В них українські та закордонні  художники досліджують різні аспекти взаємодії людини й міста. На виставці «Кров з очей» свої нові роботи представлять одеська архітектурно-мистецька група MNPL та бельгійська художниця Орелі Байяд. Але не виставками єдиними: публічна програма нового сезону артпавільйону «Джерело» відкриється мюзиклом Максима Зацарінного (aka Макс Світло) «Яблискавка» та лайвами від саудн-продюсерів John Object Sasha Very.

Художні майстерні Київського інституту автоматики (вул. Нагірна, 22)

Багатьох з молодих художників, котрі винаймають майстерні у монструозних радянських стінах Інституту автоматики, ми знаємо, нерідко зустрічаємося на виставках, побували якось і на амбіційному проєкті «Музей сучасного мистецтва». «Відкриті майстерні», нагадаємо – це постійна одноденна акція, можна приходити, роздивлятися, знайомитися та купувати роботи. В суботу, 18 вересня, двері відчинять Олександр Моргацький, Андрій Глушаков, Максим Мазур, Сергій Кондратюк, Molly Route, Владислав Рябоштан, Юрій Болса (зверніть увагу!), Олександр Богомаз, Андрій Підлісний та ін. А ввечері – Evening Music Program.

Dymchuk GalleryPortal 11Voloshyn GalleryІПСМ НАМ УкраїниАртТижденьТриптих АртУкраїнський дімШоколадний будинокЯ Галерея
Share

Читайте также

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

Ти як, Музей сучасного мистецтва?

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Просмотр

АртТиждень

Предыдущий пост

Атмосфера творчого вулика

In Сцена

Атмосфера творчого вулика

Просмотр

Следующий пост

Музичний Тиждень

In Тиждень

Музичний Тиждень

Просмотр

Instagram не вернул 200.

© 2025 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: