• Город
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • Экран
  • Стиль
  • 111
  • О нас

111 слов

Прочитать

«Історія знову пишеться втраченим поколінням»

11 Август, 2022

Прочитать

Manzeye, Mareppa, Mareppo, Mussapa

4 Август, 2022

Прочитать

Культурний поліморфізм України: погляд з Італії

19 Июль, 2022

Прочитать

«Наш Мазепа свят, а ваш москаль – скурвый сын!»

4 Июль, 2022

Прочитать

Поезія воєнної доби: «Назви мені місто – і я скажу тобі, де його рана»

28 Июнь, 2022

Стиль

Прочитать

Мода не може брехати

27 Октябрь, 2021

Прочитать

Шить в Париже

19 Март, 2019

Прочитать

Дело в шляпе!

15 Март, 2019

Прочитать

Умные часы — украинский стартап Force

6 Август, 2018

Прочитать

Киевлянин, которого мы потеряли

1 Август, 2018

 

inший Kyiv

Культура Великого Міста
  • Город
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111
  • Про нас

inший Kyiv

  • Город
  • Тиждень
  • Арт
  • Сцена
  • 111
  • Про нас

In Город

Трамвай, який з’єднав береги

366 Просмотров 7 Апрель, 2021

Трамвай, який з’єднав береги Pin It

Трамвай № 27 – один із втрачених київських маршрутів. Він був одним із найзручніших, бо з’єднував Печерськ і Воскресенку, два береги Києва, і найромантичніших – йшов через Дніпро і яскраво блимав ліхтариками ввечері.

Відкрився 27-й маршрут (саме цей, бо до нього під номером 27 існували інші маршрути) «Воскресенський масив (вул. С. Стальського) – Палац Спорту» 1 вересня 1964 року. Належав він до Дарницького трамвайного депо, яке було створене 1959 року. Зв’язати нові райони лівого берега з правим було конче необхідно, тому що швидкими темпами зводився Воскресенський житловий масив, забудовувалася Дарниця, мешканці центру переселялися в новобудови, але продовжували вчитися і працювати на правому березі. «Мы с родителями переехали на Русановку, в новую квартиру в 1970, а старшая сестра с мужем остались в старой – на Рогнединской. А этот самый чудо-трамвайчик чудесным образом курсировал между нашими домами и соединял нас», – згадує киянка. Та що там, навіть траплялося таке – батькам дали квартиру в Дарниці, а бабуся з дідусем не відпустили онука в новий страшний район! І саме на трамваї № 27 дитинча їздило у гості до батьків.

За три копійки – і це був найдешевший тариф (окрім 2-копійкового фунікулера), бо тролейбус коштував 4 копійки, метро, автобус та швидкісний трамвай 5 копійок, – можна було проїхати кілька кілометрів, помилуватися Дніпром з моста Патона, піднятися на печерські пагорби. Ну чим не екскурсійний маршрут з «Чернігівської губернії» у центр Києва? На маршруті, до речі, був вагоновожатий-ентузіаст, який дорогою вів екскурсію. За 59 хвилин, а саме стільки йшов трамвай, можна було роздивитися половину міста. Звісно, на метро – станція «Дарниця» відкрилася 1965 року – було швидше, але якщо взяти у матері 5 копійок на метро, а поїхати трамваєм, виходила приємна економія. Хоч морозиво купуй, хоч квиток у ляльковий театр – той самий, який понад сорок років мешкав у синагозі Бродського.

…Місто розбудовувалося, автівок ставало дедалі більше, а повільні трамваї займали неширокі вулиці. 1998 року були демонтовані колії на відтинку Палац Спорту – міст Патона. Трамвай № 27 почав курсувати з Дарниці на Контрактову площу.

Текст: Марина Полякова

Зображення з відкритих джерел

городские историитрамвай
Share

Читайте также

Просмотр

Коні не винні, або Пригоди принцеси Анни в Пирогово

Просмотр

Истории трамвая

Просмотр

Київське Водохреще: «Кутила мученикъ» і стрілянина

Просмотр

В Киеве заменят фонари, трамваи и фуникулер

Просмотр

Людмила Губианури: Он же памятник!

Просмотр

Спасти рядового Мурзика

Просмотр

Голод на калоші, або Взуття для стахановця

Просмотр

Від Парижа до Києва на повітряній кулі

Предыдущий пост

(Пере)осмислення досвіду

In 111

(Пере)осмислення досвіду

Просмотр

Следующий пост

Ретро-новина: шахрайські видавництва

In Город

Ретро-новина: шахрайські видавництва

Просмотр

Instagram вернул неверные данные.

© 2022 inший Kyiv - All Rights Reserved.

Партнер сайту: